9 octombrie 2013

Four Weddings and a Funeral - Previzibil, cliseic, dar mi-a placut la nebunie!

     Four Weddings and a Funeral este intr-adevar destul de previzibil (cu mici exceptii), cu destule clisee, dar pur si simplu nu ai cum sa nu iti placa.

  Mike Newell nu e un regizor excelent, deci nu pot spune ca lui ii datorez faptul ca mi-a placut asa mult filmul. E un regizor bunicel, a facut o treaba destul de buna cu Harry Potter and the Goblet of Fire, iar mie Prince of Persia nu mi s-a parut a fi o dezamagire. Se vede ca si-a pus amprenta pe film, sau mai bine zis in atmosfera lui. Filmul are o atmosfera destinsa, chiar si in timpul inmormantarii si chiar daca glumele sunt uneori ba rasuflate, ba slabute, reuseste totusi sa pastreze un aer comic. Nu pare ca s-a straduit sa scoata ce-i mai bun de la actori, dar performata e satisfacatoare.
  Scenariul este scris in asa masura incat sa-ti pastreze interesul pe parcursul filmului chiar daca ai impresia ca stii ce urmeaza. De cele mai multe ori o sa anticipezi corect. Recunosc, n-am stiut a carui personaj ii va apartine inmormantarea, dar urmatoarele trei nunti sunt destul de evidente. Surprinzator, pentru un astfel de film personajele nu sunt atat de stereotipe pe cat m-as fi asteptat. Sunt carismatice si interactioneaza unele cu altele prin replici scrise parca de scenaristi diferiti. Glumele nu sunt proaste. Unele sunt slabe si altele sunt rasuflate, dar majoritatea mi-au smuls un ras cel putin, unele chiar reusind ssa imi "atraga" si hohotele. 

  Hugh Grant pare ca a fost nascut pentru a juca in comedi romantice. Rolul ii se potriveste perfect, isi interpreteaza satisfacator personajul si reuseste sa iti atraga atentia, e drept nu printr-o prestatie exceptionala, dar cel putin buna.
Nici ceilalti actori nu sunt mai prejos, insa recunosc ca nu prea mi-a placut interpretarea rece a personajului lui Kristin Scott Thomas, desi ea a fost poate cea mai convingatoare.

Pe partea tehnica nimic iesit din comun, imaginea sau montajul sunt mai degraba "americanesti" decat sunt eu obisnuit cand vine vorba de un film englezesc.



Pentru un film care se vrea comedie, chiar isi atinge scopul. Nu va asteptati la un film metafora (asa cum m-am asteptat eu), dar merita vazut cu prietena ca sa aveti despre ce vorbi la cina.

Regie: 7
Scenariu: 8
Actori: 8
Atmosfera: 9

Nota finala: 8

Pe IMDb

Un comentariu:

  1. Salut,

    Iti urmaresc atenta post-urile de pe blog de ceva vreme. Imi place cum scrii, ma inspira! Asta m-a determinat sa-mi deschid si eu un Blog. Mi-ar face placere sa intru si eu in comunitatea voastra cu o tematica cel putin indrazneata. Incerc sa astern cuvintele intr-un mod cat mai savuros pe: http://delicii-masaj-erotic.blogspot.com/
    Te invit sa facem schimb de link-uri in Blogrol. Asta daca iti place desigur cum scriu.
    Eu sunt la inceput dar sper ca vom fi prieteni pe viitor.
    Daca esti interesat contacteaza-ma la adresa: giuliadelicii@yahoo.com
    Daca esti pe Facebook acolo sunt si eu! Mi-ar face mare placere sa ma adaugi la prieteni. Adresa mea de Facebook este: https://www.facebook.com/giulia.delicii
    Eu am sa te urmaresc in continuare! Tine-o tot asa!

    Cu stima,
    Giulia Teodorescu.

    RăspundețiȘtergere